duminică, 5 iunie 2011

FIMO si matritele

Mi-am cumparat matrita "Bijuterii" de la Staedler si in seara asta am folosit-o prima data - link

Cam asa arata matrita, e dintr-un cauciuc rosu, flexibila, dar rezistenta:



Cu un FIMO Classic galben (link) si unul Effect auriu (link), le-am amestecat putin si am obtinut un cilindru auriu cu un mijloc galben:

1. se fac 2 benzi din FIMO si se suprapun:


2. se face un melc din cele 2 benzi


3. melcul se preseaza din lateral pana se obtine un cilindru, care apoi se poate rula la diamentrul doritAm ales sa fac 2 trandafiri, arata cam asa:



In legatura cu ce se poate face cu trandafiri, am mai multe idei:

1. ii facem cercei - cum? pur si simplu trecem prin trandafir o bucata de sarma careia ii facem cate 2 spirale la fiecare capat, astfel incat trandafirul sa ramana fixat; dupa ce coacem FIMO la cuptor (110 grade C, 30 minute) putem monta tortita:


2. putem face un inel cu trandafir - se fixeaza trandafirul intr-un suport de inel (link), apoi se coace la cuptor

Matrita mai are forme pentru inima, stelute, flori, trifoi, trandafir cu tulpina, pantoj, yin-yang, pestisor, melc etc. (14 forme in total).

Producator sugereaza ca am mai putea face un charm bracelet.
Astept cu nerabdare si idei de la voi, ce am mai putea face?

O duminica frumoasa va urez si spor la modelat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu